مانیمانی، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

نی نی بامزه من

مانی شیطون

1390/10/12 13:27
نویسنده : لادن
923 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان

در مورد شیطونی های این نی نی هرچی بگم کم گفتم . اولاٌ که اینروز ها سرما خورده و من حسابی سرگرم مراقبت از اونم. علاوه بر این خیلی هم شیطونی می کنه و می خواد دستشو به هرجایی بگیره و بلند بشه . مثلا دستشو به میز و مبل ، صندلی و ... می گیره و دور تا دور اونو میچرخه . آخه دیگه کم کم میخواد راه بیفته این گل پسره . همش باید مواظب باشم که نیفته . گاهی وقتا هم خودشو آروم میگیره و میشینه روی زمین که نیفته .ماچبغلniniweblog.com

بعضی وقتا هم یه چیزایی می گه مثلا ماما رو بصورت ناقص میگه که خیلی بامزه میگه . اونوقت میگیرم و همش بوسش میکنم. بعضی وقتا هم نق میزنه که فکر کنم بخاطر دندونشه احتمالا 2 تا دندون بالاییش میخواد در بیاد .

در ضمن آهنگ ملودی آرش رو هم خیلی دوست داره وقتی براش میذارم کلی باهاش بالا و پایین میپره و ذوق میکنه .لبخند

توی ماهواره چند تا کانال کارتون پیدا کردم مال کشورهای مختلف از جمله ترکیه – قطر- روسیه و چند تای دیگه که براش میذارم نگاه کنه که البته همه رو هم نمی بینه یعنی فضولی اجازه نمیده که ساکت بشینه و تلویزیون نگاه کنه .niniweblog.com

خلاصه اینکه به سختی میتونم تو خونه کاری انجام بدم همش حواسم باید به این نی نی باشه وقتی که کاری دارم باید بذارمش توی روروئک که بعضی وقتا نق میزنه که منو دربیار از توی روروئک . جدیدا بعضی عروسک هاش رو که صدا میکنم میشناسه مثلا میگم هاپو کجاست ؟ برمیگرده و به اون عروسک نگاه میکنه. تشویق

در حال حاضر مانی 9 ماه و نیمه است. دوست دارم بدونم نی نی های دیگه توی این سن چطورند ؟ نی نی شما چکار میکنه ؟  لطفا برام از نی نی تون بگید.

 به امید سلامتی نی نی ها .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

آرین و مامانی
18 دی 90 13:57
سلام لادن جون خوبی؟
ماشالله به آقا مانی گل و بلبل
یادم نیست آرین چیکارا میکرد تو نه ماهگیش ولی یلدمه 11 ماه و چند روزه بود که راه افتاد خیلی لحظه شیرینی بود کلی کیف کردیم و جیغ و هورا کشیدیم
ببوس مانی جونم رو

در مورد شهید عباسپور هم ممنون تعریفش رو زیاد شنیدم میگن بعد از عید فصلشه که بریم درسته چون هواش سرده انشالله باید یه روز بریم


مرسی مریم جون ، شما خوبی ؟ پس اگه مانی هم بخواد تو اون سن راه بیفته 1 ماه دیگه باید صبر کنم . آره توی عید و بعد از اون خیلی هواش عالیه ولی مواظب باش خیلی بعد از عید نباشه و هوا گرم نشده باشه . حتما خوش میگذره . آرین جون رو ببوس.
منا مامان الینا
18 دی 90 17:15
سلام لادن جون
خوبی عزیزم؟
این پسمل فضوله چطوره؟
وقتی از کارهای مانی مینویسی همش الینا رو تجسم میکنم که اونم بزرگ شده و ازین فضولیا میکنه و من کییییییف میکنم
از طرف منم ببوسش این جیگگگگگر رو
دلم هم خیلی واسه همتون تنگ شده


مرسی منا جونم. این پسر فضول هم خوبه. ما هم دلمون برات خیلی تنگ شده . چند وقته میخاوم بهت زنگ بزنم میگم شاید گرفتار نی نی باشی.قربونت . الینا رو ببوس .
منا
20 دی 90 11:20
ای جانم پسر شیطون بلا
لادن جون منم شهید عباسپور رفتم عالیه


آره منا جون دیدی خیلی قشنگه از الان تا اردیبهشت ماه هواش عالیه . هر کی بخواد بره این موقع خیلی خوبه . انشااله بازم جور بشه بری عزیزم. منم قراره توی اسفند برم از طرف اداره. خیلی خوش میگذره .
مامان آراد
16 اسفند 90 23:41
سلام لادن جون .من خاطره مامان آراد هستم .خوشحال میشم با هم دوست باشیم.ماشالا نی نی تون خیلی ناناسه.خدا حفظش کنه.این روزا فکر کنم پدرتو در آورده باشه با راه افتادنش. ایشالا هر چه زودتر راه رفتنو یاد بگیره.


سلام مامان آراد جون مرسی از محبتت آره واقعا همینطوره کلی شیطون شده همش باید حواسمون بهش باشه