مانیمانی، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

نی نی بامزه من

اینروزهای مانی

1390/11/25 10:30
نویسنده : لادن
715 بازدید
اشتراک گذاری

روز یکشنبه 23 بهمن 2 تا دیگه از دندون ای مانی توسط بابایی کشف شد . من اداره بودم که بابایی اش زنگ زد و  اینو گفت خیلی خوشحال شدیم و ذوق کردیم . تشویق

اینروزا داره کم کم قدم های کوچولو برمیداره و 3-4 قدم میره بعد میفته . دستشو میگیره به جایی بلند میشه بعد دستشو ول میکنه که راه بره . فکر کنم تا 28 اسفند که روز تولدشه کامل راه بیفته.

در ضمن این گل پسره خیلی شیطون شده وقتی میبینه دنبالش میرم که بگیرمش که نیفته تند تر میره که نگیرمش فکر میکنه نمیتونم بهش برسم . منم میگیرمش و کلی بوسش میکنم. ماچ

جدیدا اسم جارو برقی رو یاد گرفته چون ازش میترسه . وقتی بهش میگم جارو برقی کجاست نگاش میکنه . قروبونش برم . بعضی وقتا هم براش کارتون یا آهنگ میذارم و ساکت میشینه نگاه میکنه.   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ماهور
29 بهمن 90 14:43
مبارك باشه عزيزم
شقایق و دایی بهرنگ
29 بهمن 90 16:29
آقا مانی خوشگل و ناز این روزا هم که همش شیرین کاری می کنه من و دایی بهرنگش خیلی دوستش داریم چون حرکات بامزه ای انجام میده
منا مامان الینا
16 اسفند 90 17:02
مامانیش خیلی تنبل شدی ها یه خورده از شیرین کاریهای مانی جون بنویس
مامان آرشیدا قند عسل
20 اسفند 90 10:16
دندونهات مبار کت باشن عزیز دلم و همیشه به گشت و گذار پسمل با نمک.