مانیمانی، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

نی نی بامزه من

من و مانی در جزیره خارک

1391/1/7 11:24
نویسنده : لادن
2,315 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان

سال نو همگی مبارک . صد سال به این سالها

امسال من و مانی برای تحویل سال رفتیم خارک پیش بابایی . چون بابایی تا 6 فروردین باید سرکار می بود ما هم از 29 اسفند تا 3 فروردین اونجا بودیم و خیلی خوش گذشت البته اگه شیطونی های مانی میذاشت خیلی بیشتر خوش میگذشت . خوب اینم یه تنوع بود . تا حالا عید خارج از اهواز نبودم این اولین سال بود .

اونجا بابایی ما رو برد و کل جزیره رو بهمون نشون داد از جمله پارک ساحلی و باغ پیرمرد ، منازل شرکتی .قایق سواری هم رفتیم که خیلی عالی بود . قایق سواری دور جزیره . مانی توی قایق خوابید تو بغل بابایی و من هم همش عکس و فیلم می گرفتم از کشتی های خارجی که کنار اسکله پهلو گرفته بودن برای نفت . کلا خارک یک جزیره نفتی هستش که بیشتر صادرات نفت از اونجا انجام میشه . البته جزیره کوچیکیه ولی خیلی باصفاست جزیره خارگ در استان بوشهر و در فاصله ۵۷ کیلومتری شمال غربی بندر بوشهر قرار گرفته . من که خوشم اومد . اینم نمایی از جزیره

 

برای اطلاعات بیشتر و دیدن مکان های تاریخی خارک به این آدرس مراجعه کنید :

http://www.beinabein.com/post-77.aspx

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نازگل
22 فروردین 92 17:04
میر محمد و زیر شعله ها نرفتی....؟؟؟


میر محمد رفتیم ولی زیر شعله ها رو نه ولی کلا خارک خیلی برام جالب بود خوشم اومد.