مانیمانی، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

نی نی بامزه من

بامزگی های مانی

1391/2/5 8:57
نویسنده : لادن
1,499 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام به همه اونایی که وبلاگ مانی جونمو می خونن .

انشاله که حال همگی خوب باشه . می خوام در مورد این پسره بنویسم که چه کارایی می کنه ؟ الان دیگه بدون کمک راه میره البته بعضی وقتا هم می دوه و همش باید مواظب باشیم زمین نخوره . همه جای خونه میره میره تو اتاقا به همه چی دست میزنه همه چی را پرت میکنه و از صدای زمین خوردن اجسام روی زمین خوشش میاد .

 هر چیزی رو که بهش نشون میدم و اسمشو میگم یاد میگیره و دفعه بعد میگم مثلا .... کو ؟ به همون نگاه میکنه یعنی اینجاست.مژه

 دست میزنه تشویق، با آهنگهای شاد مثل ملودی میرقصه . برنامه های تلویزیونی مورد علاقش : مل مل ، خاله شادونه ، بارنی ، گوسفند زبل ، فیتیله ، جمعه به جمعه، پنگول .

 

 

 

 

 

 

 خوردنی مورد علاقه : بستنیچشمک

 صبحانه مورد علاقه : حلیم ، چای بیسکوییت

عاشق ددر ، هر روز با کالسکه میبرمش ددر ، ولی بعضی وقتا مدتی که نشسات میگه بغلم کن و من باید کالسکه خالی رو حمل کنم. گاهی هم میبرمش ماشین سواری که هر دو رو خیلی دوست داره .

از سشوار و جارو برقی و هر چیزی که صدای بلندی داشته باشه هم میترسه .

 دوست داره همه چیزو با دست بگیره و زیرو روش کنه . دیگه دستش به دکمه های کناری تلویزیون میرسه و همش دکمه رو خاموش میکنه یا با دکمه های سینمای خانگی ور میره . تلفن و موبایل و کنترل تلویزیون رو که دیگه اگه ببینه حتما باید بگیره تو دست و باهاش بازی کنه آخر سرهم پرتش کنه .

 بعضی وقتا که کاری داره و میخواد منو صدا کنه میاد یه چیزایی میگه یعنی بیا دنبالم بعد میره اونجایی که کار داره که به من نشون بده .

 پارک رو خیلی دوست داره وقتی میبرمش دوست داره از اینور پارک بره اونور دوباره بیاد دوباره بره ...

 خلاصه هر چی بگم از شیطونی های این گل پسره کم گفتم . فعلا اینا تو ذهنم اومد که نوشتم . سری بعد بیشتر می نویسم .

 فقط یه چیزی که هست زیاد آبمیوه دوست نداره . نمیدونم چکار کنم که آب میوه بخوره ؟ لطفا اگه کسی میدونه راهنماییم کنه ممنون میشم .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)