مانیمانی، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

نی نی بامزه من

واکسن 18 ماهگی

1391/7/3 13:46
نویسنده : لادن
479 بازدید
اشتراک گذاری

  خب واکسن 18 ماهگی مانی کوچولو رو هم روز چهارشنبه 29/6/91 به سلامتی زدیم و راحت شدیم . پسرم خدا رو شکر خیلی اذیت نشد فقط شبش یکم تب خفیف داشت که پاشویه کردم و مرتب قطره هم بهش می دادم و فردای اون روز کاملا حالش خوب بود و دیگه بدنش گرم نبود . البته توی بهداشت که رفتیم خیلی گریه کرد  niniweblog.comانگار فهمیده بود می خوان بهش آمپول بزنن niniweblog.comحتی نمی ذاشت قد و وزنش رو بگیریم که به هر زور و زحمتی بود اینکار انجام شد و بهداشت گفت که 6 ماه دیگه هم ببرمش برای قد و وزن . خدا رو شکر دیگه تا 6 سالگی واکسن نداره . لبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شقایق و دایی بهرنگ
2 مهر 91 16:46
آفرین به بزرگ مرد کوچک واکسن 18 ماهگی رو زدی و سربلند از بهداشت اومدی بیرون اگه بهداشت آهنگ ملودی رو گذاشته بود محال بود این مانی ما گریه می کرد. آخی نازی دارم 6 سالگیشو تصور می کنم ایشالله دیگه داره آماده می شه بره مدرسه


مرسی دایی و زن دایی عزیزم
مریم
15 مهر 91 9:37
سلام لادن جان چرا تا تهران اومدی سراغی از ما نگرفتی؟راستی عکسخای جدید آوا رو آپلود کردم بیا ببین

آخه فقط 3 روز تهران بودیم خیلی فشرده بود برای همین وقت نشد. انشاله سری بعد.