مانیمانی، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

نی نی بامزه من

اینروزهای مانی

1392/3/26 9:56
نویسنده : لادن
2,030 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم اینروزا حسابی شیطون و بلا شده ماچ دیگه به جای اینکه روی سرسره لیز بخوره بیاد پایین ، از روش می پره بعد برعکسش می کنه و روش بپر بپر می کنه خلاصه مثل همیشه شاد و پر انرژیه پسرم البته بعضی وقتا دیگه من کم می میارماوه  .

البته خب بعضی وقتا هم میشینه دی دی (سی دی ) نگاه می کنه . سی دی های مختلف عمو پورنگ – رنگین کمان – خاله شادونه – شاپرک – قصه های خاله پریا – با نی نی – قلقلی و ...

بعضی وقتا هم میاد میگه مانی یعنی عکسای وقتی که نی نی بودمو بذار نگاه کنم که اونم باز خوبه برای 15-10 دقیقه میشینه نگاه می کنه یا اصلا هیچی میره دنبال بازی و شیطونی متفکر .

کارت های آموزشی رو که منا جون دوست خوبم آورد رو بهش نشون دادم البته اول فقط می خندید ولی بعد براش جالب شد .

 

الان چند روزیه که برای جیش دیگه پوشکش نمی کنم و فقط برای پ پ و شبا موقع خواب . پسرم داره همکاری می کنه که هرچی زودتر از پوشک خلاص بشه چشمک .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان حسام كوچولو
26 خرداد 92 18:28
پس ماني جون هم داره مرد ميشه و پوشك خبري نيست دعا كنيد منم بتونم پسرمو مرد كنم
مهرنوش مامان مهزیار
27 خرداد 92 11:57
وای پسرمون داره بزرگ میشه . مامانش نگران نباش فقط باید صبر داشته باشی.


مرسی آره واقعا خدا بهم صبر بده .
راحله
29 خرداد 92 19:12
عسیسم مانی جونم خیلی بامزه و شیرینه خدا حفظش کنه یک سال و 3 روز از پسر من بزرگتره یعنی سال دیگه این موقع پسمل منم همین شکلیه؟ خیلی دوست داشتنیه ببوسش از طرف من


ممنون خاله راحله جون
الی مامی آراد
10 تیر 92 8:29
سلام خاله جون.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم اگه از عکسم خوشتون اومد کد 290رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. ممنون میشم
مامان آرشیدا کوچولو
15 تیر 92 3:07
خصوصی دلبر


ممنون زهره جون