مانیمانی، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

نی نی بامزه من

روروئک

1390/7/3 13:02
نویسنده : لادن
845 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوبین ؟

روز چهارشنبه با نی نی و بابای نی نی رفتیم روروئک خریدیم . مانی خیلی خوشحال بود فکر میکرد داره ماشین سواری میکنه کلی ذوق کرد . حتماً عکس هاشو میزارم ببینید .

 یک هفته ای میشه که نی نی بامزه ما غذا خوردن رو شروع کرده و من مشغول درست کردن فرنی و حریره بادام براش هستم . حسابی وقتم رو پر کرده . در قسمت بعد عکس نی نی رو میزارم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

منا
6 مهر 90 8:14
سلام برای شما و نی نی تون آرزوی بهترینا رو دارم خانمی.. به امید دوستی
منامامان الینا
23 مهر 90 21:48
مامانی تنبل چرا عکسهای مانی جون رو اینجا نمیذاری؟!!!!!
ثمين
1 آبان 90 18:13
سلام گلم!
ايشاله كه خوبي و خوش!
من توي وبلاگم ايده براي سيسموني و جشن تولد و تزيين غذاي كودك دارم اگه يه سر بزنيد خوشحال ميشم.
راستي!
اگه دوس داريد عكس ني ني خوشكلتونو رو ديوار دنياي نفيس به يادگار نصب كنيد يه سر به اينجا بزنيد:
http://2nyaienafis.niniweblog.com/pagegoodnini.php

سلام عزیز ممنون حتما سر میزنم .