مانیمانی، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

نی نی بامزه من

سلامی دوباره

1390/8/11 9:19
نویسنده : لادن
851 بازدید
اشتراک گذاری

خب بلاخره موفق شدم عکس نی نی رو آپلود کنم . دلیل غیبتم هم همین بود .

چند روز پیش باز با بابای نی نی رفتیم وکلی براش خرید کردیم از صندلی ماشین گرفته تا لباس و ظرف غذا و ... خلاصه کلی خوش به حالش شده . این روزا مانی من خیلی شیطون شده و همش باید مواظب باشم که به جایی نخوره چون همش چهار دست و پا میره و می خواد روی پاهاش بایسته که از این لحاظ کلی وقت می گیره ولی من همش کمکش می کنم که کاری که می خواد رو انجام بده و فکر کنه که موفق شده .

اینم عکس مانی خوشگلم .

 

 

راستی می خوام مانی رو ببرم آتلیه و ازش عکس بگیرم اگه کسی آتلیه کودک که کارش خوب باشه توی اهواز سراغ داره لطفا معرفی کنه ممنون میشم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

آرین و مامانی
14 آبان 90 11:35
سلام خانمی خوبین شما؟
راستش من زیاد اهواز رو بلد نیستم ولی تو کیانپارس آتلیه خیلی زیاده تو پاساژ آسمانه سر 8 شرقی من یکبار آرین رو بردم آتلیه مرو روبروی خیابان مرو راضی بودم خوب شد عکسهاش ولی تاپ نبود...
ماشالله آقا مانی خوردنیه بووووووووس


مرسی مریم جون ، لطف داری .شاد باشی عزیز
Azar
14 آبان 90 19:29
جه نازه ماشا٠٠
منا مامان الینا
14 آبان 90 19:55
وای ببین کی اینجاست مانی جون خوبی خاله؟ لپات رو بخورم پسمل شیطون لادنی دلم واستون خیلی تنگیده